Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"ability profiles"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Non-symbolic magnitude abilities are often claimed to support the acquisition of symbolic magnitude abilities, which, in turn, are claimed to support emerging math abilities. However, not all studies find links between non-symbolic and symbolic magni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90f9c49aeb41493384e1634bba8056ab
Autor:
Esther Kaufmann, Werner W. Wittmann
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 5, Iss 1 (2018)
So far, no study has used ability profiles to evaluate the “science, technology, engineering, and/or mathematics (STEM) potential” (i.e. the capacity to engage in STEM professions) of Swiss students at the end of their compulsory education. In th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31c7adb23bfe40019caa6976def04f5a
Publikováno v:
Journal of Taibah University for Science, Vol 19, Iss 1 (2025)
Coumarin derivatives (CDs) possess diverse pharmacological properties, but their antidiabetic potential is not fully explored. In this perspective, we selected 108 plant-derived CDs and investigated their antidiabetic potency, taking a panel of putat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5539b2f21a834e4e812465c28d2e317e
Autor:
Gustavo González, Federico González
Publikováno v:
Anuario de Investigaciones, Vol 18, Pp 301-310 (2011)
Se analiza la incidencia del cursado de diferentes carreras universitarias sobre periles aptitudinales y estilos de pensamiento en distintos grupos de carreras universitarias. Se trata de un estudio de tipo longitudinal con medidas intrasujeto «ante
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a1a0d2a88594288ad8b852fbb7bf009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaufmann, Esther, Wittmann, Werner W
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 5, Iss 1 (2018)
So far, no study has used ability profiles to evaluate the “science, technology, engineering, and/or mathematics (STEM) potential” (i.e. the capacity to engage in STEM professions) of Swiss students at the end of their compulsory education. In th
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Non-symbolic magnitude abilities are often claimed to support the acquisition of symbolic magnitude abilities, which, in turn, are claimed to support emerging math abilities. However, not all studies find links between non-symbolic and symbolic magni