Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"abet criteria"'
Publikováno v:
آموزش مهندسی ایران, Vol 24, Iss 95, Pp 109-130 (2022)
One of the latest developments in engineering education is the accreditation of educational courses based on its implications and outcomes. In this regard, the evaluation criteria should be determined in order to measure the capabilities and skills o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6309250aa214d47b716c14cb1ed5258
Autor:
Emin Aydin, Mehmet Ali Çorlu
WOS: 000385945400003 New approaches to instruction are needed in all educational levels in order to develop the skills suited to the twenty-first century (i.e., inquiry, problem solving, innovation, entrepreneurship, technological communication, expe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b50da948eda9f59e3c9bb1c4a2057163
https://doi.org/10.18404/ijemst.35021
https://doi.org/10.18404/ijemst.35021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Şenel, Seçil, Yalçın, Dilek
As it is well-known, the latest trend in academia has been the rapid growth of online or distance learning courses. Globalization makes mobility easy and possible. That is why a graduate has the opportunity to find not only a nationwide but also a wo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3400::39c34b38e4979f18ded7fe026c672542
https://hdl.handle.net/11413/2461
https://hdl.handle.net/11413/2461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.