Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"a spol"'
Kolektivní monografi e Stejné a jiné ve fi losofi cké a speciálněpedagogické refl exi. Inkluzivní škola je výstupem z PROGRESU Q17. Publikace byla fi nancována z prostředků PROGRESU.
Tato kniha je výsledkem badatelské činnosti podporované Grantovou agenturou České republiky v rámci grantu GA13-32373S „Integrace dětí cizinců do systému českých základních škol“, Univerzitními výzkumnými centry UK č. UNCE/HUM
Publikace Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi. Inkluzivní škola je výstupem z PROGRESU Q17.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prommawin, Benjapon, Svavasu, Nattanun, Tanpraphan, Spol, Saengavut, Voravee, Jithitikulchai, Theepakorn, Attavanich, Witsanu, McCarl, Bruce A.
Publikováno v:
Climatic Change; Aug2024, Vol. 177 Issue 8, p1-2, 2p
Publikováno v:
Modern achievements of geodesic science and industry. :15-19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
VK: BIBCODE: 2015ApJ...815L..22A; DOI: 10.1088/2041-8205/815/2/L22;; eprintid: arXiv:1512.04434
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______661::056fc9c45713fc48defb1494aff5ba37
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/22357
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/22357
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.