Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Zwitser, R.J."'
Autor:
de Voogd, E.L., Wiers, R.W., Prins, P.J.M., de Jong, P.J., Boendermaker, W.J., Zwitser, R.J., Salemink, E.
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy December 2016 87:11-22
Autor:
Zwitser, R.J.
The aim of an educational assessment is to measure a particular ability. The ability is usually operationalized in separately scored test items or tasks. A question that then emerges is how to summarize these item scores into a final score. In answer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a37e9ddffc4237732188a47f26bfe258
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/contributions-to-latent-variable-modeling-in-educational-measurement(55b575b2-9446-4200-a51f-0ae0802ea030).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/contributions-to-latent-variable-modeling-in-educational-measurement(55b575b2-9446-4200-a51f-0ae0802ea030).html
Publikováno v:
Tijdschrift voor Genderstudies, 14(4), 63-76. Tijdschrift voor Genderstudies
This article examines presumed male underachievement of Dutch students aged fifteen and over, considering three questions: (a) Are educational achievements of boys worse than those of girls? (b) If so, have these discrepancies recently increased? and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::95b430c4b0554d0412784c4982f32474
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/hebben-jongens-een-steeds-groter-wordende-onderwijsachterstand(4af9607f-ff06-4abe-8880-f306adfec246).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/hebben-jongens-een-steeds-groter-wordende-onderwijsachterstand(4af9607f-ff06-4abe-8880-f306adfec246).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.