Zobrazeno 1 - 10
of 328
pro vyhledávání: '"Zwick, R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koczulla, A. R., Schneeberger, T., Gloeckl, R., Leitl, D., Jarosch, I., Spielmanns, M., Zwick, R-H.
Publikováno v:
Zeitschrift für Pneumologie; 20240101, Issue: Preprints p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flick, H., Arns, B. M., Bolitschek, J., Bucher, B., Cima, K., Gingrich, E., Handzhiev, S., Hochmair, M., Horak, F., Idzko, M., Jaksch, P., Kovacs, G., Kropfmüller, R., Lamprecht, B., Löffler-Ragg, J., Meilinger, M., Olschewski, H., Pfleger, A., Puchner, B., Puelacher, C., Prior, C., Rodriguez, P., Salzer, H., Schenk, P., Schindler, O., Stelzmüller, I., Strenger, V., Täubl, H., Urban, M., Wagner, M., Wimberger, F., Zacharasiewicz, A., Zwick, R. H., Eber, E.
Publikováno v:
Wiener klinisches Magazin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Prevailing wisdom on “pay what you want” (PWYW) pricing focuses on the influence of altruism or fairness on consumers’ payments. In this paper, we offer a different perspective by demonstrating that, if the seller and consumers interact repeate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::8afebe2300fb5802cd5764dc50ecbfa8
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/246908
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/246908