Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Zwart, R. C."'
Publikováno v:
Vrije Universiteit Amsterdam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c0301fa595135a4cdd5fb6f98f6ee104
https://research.vu.nl/en/publications/bb44a817-710d-4029-86f2-f941567145d5
https://research.vu.nl/en/publications/bb44a817-710d-4029-86f2-f941567145d5
Publikováno v:
Dobber, M, Tanis, M, Zwart, R C & van Oers, H J M 2014, ' Review of Literature on the Role of the Teacher in Inquiry-based Education in the Classroom ', Paper presented at Onderwijs Research Dagen, 1/01/14-1/01/14 .
Onderwijs Research Dagen
Vrije Universiteit Amsterdam
Onderwijs Research Dagen
Vrije Universiteit Amsterdam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::419459e65996883fb5a6bce3b3cca74e
https://hdl.handle.net/1871.1/a9d803ff-157f-4277-a94c-36751302b06b
https://hdl.handle.net/1871.1/a9d803ff-157f-4277-a94c-36751302b06b
Publikováno v:
Teacher learning that matters: International perspectives, 3-21
STARTPAGE=3;ENDPAGE=21;TITLE=Teacher learning that matters
STARTPAGE=3;ENDPAGE=21;TITLE=Teacher learning that matters
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f2020aae4273bca846a24bdcc51523ef
https://research.rug.nl/en/publications/85e85738-bd20-415e-a18a-e47dde1b0412
https://research.rug.nl/en/publications/85e85738-bd20-415e-a18a-e47dde1b0412
Reviewstudie in opdracht van en gesubsidieerd door NWO-PROO (Grant no. 441-080353)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8246c2e7a0fa25ceb99ba3efcefe7d56
https://research.rug.nl/en/publications/fc675534-bf25-4ca3-a815-a589d5d7915b
https://research.rug.nl/en/publications/fc675534-bf25-4ca3-a815-a589d5d7915b
Publikováno v:
Lunenberg, M, Korthagen, F A J & Zwart, R C 2010, Becoming a scholarly teacher educator . in Een onderzoekende lerarenopleider worden . Een onderzoekende lerarenopleider worden, vol. 87, pp. 253-271 . < http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-79952132884%7B&%7DpartnerID=40%7B&%7Dmd5=657199239eb16c508b9725f0cf8ed4a6 >
Een onderzoekende lerarenopleider worden, 253-271
STARTPAGE=253;ENDPAGE=271;TITLE=Een onderzoekende lerarenopleider worden
Een onderzoekende lerarenopleider worden, 253-271
STARTPAGE=253;ENDPAGE=271;TITLE=Een onderzoekende lerarenopleider worden
International experiences have provided evidence that self-study research by teacher educators is productive, both for the teacher educators themselves and for the bottom-up development of knowledge about teacher education. This article is a report o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::84cd0044e5b9cc8a3166d2b6c11e3430
https://research.vu.nl/en/publications/4658bfd7-3b95-491a-aba6-0eee2f02f245
https://research.vu.nl/en/publications/4658bfd7-3b95-491a-aba6-0eee2f02f245
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Apr2007, Vol. 13 Issue 2, p165-187, 23p, 2 Diagrams, 10 Charts