Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Zvara, Bharathi J."'
Autor:
Krupsky, Kathryn L., Zvara, Bharathi J., Khalsa, Amrik Singh, Andridge, Rebecca, Keim, Sarah A., Anderson, Sarah E.
Publikováno v:
In Eating Behaviors January 2024 52
Autor:
Frazier, Jean A., Li, Xiuhong, Kong, Xiangrong, Hooper, Stephen R., Joseph, Robert M., Cochran, David M., Kim, Sohye, Fry, Rebecca C., Brennan, Patricia A., Msall, Michael E., Fichorova, Raina N., Hertz-Picciotto, Irva, Daniels, Julie L., Lai, Jin-Shei, Boles, Richard E., Zvara, Bharathi J., Jalnapurkar, Isha, Schweitzer, Julie B., Singh, Rachana, Posner, Jonathan, Bennett, Deborah H., Kuban, Karl C.K., O’Shea, T. Michael
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry December 2023 62(12):1351-1362
Autor:
Kravets, Melissa, Sullivan, Jacqueline A., Parrott, Andria, Zvara, Bharathi J., Andridge, Rebecca, Anderson, Sarah E., Keim, Sarah A.
Publikováno v:
In Journal of Nutrition Education and Behavior August 2022 54(8):745-752
Autor:
Macfie, Jenny, Towers, Craig V., Fortner, Kimberly B., Stuart, Gregory L., Zvara, Bharathi J., Kurdziel-Adams, Gretchen, Kors, Stephanie B., Noose, Samantha K., Gorrondona, Andrea M., Cohen, Chloe T.
Publikováno v:
In Addictive Behaviors Reports December 2020 12
Publikováno v:
Family Relations; Apr2024, Vol. 73 Issue 2, p645-660, 16p
Autor:
Macfie, Jenny, Zvara, Bharathi J., Stuart, Gregory L., Kurdziel-Adams, Gretchen, Kors, Stephanie B., Fortner, Kimberly B., Towers, Craig V., Gorrondona, Andrea M., Noose, Samantha K.
Publikováno v:
In Addictive Behaviors March 2020 102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2019 48:317-324