Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Zuo, Haoyu"'
TRIZ, the Theory of Inventive Problem Solving, is derived from a comprehensive analysis of patents across various domains, offering a framework and practical tools for problem-solving. Despite its potential to foster innovative solutions, the complex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.05897
Autor:
Zuo, Haoyu, Jing, Qianzhi, Song, Tianqi, Liu, Huiting, Sun, Lingyun, Childs, Peter, Chen, Liuqing
Publikováno v:
Journal of Intelligence 10, no. 4 (2022): 103
Data-driven design and innovation is a process to reuse and provide valuable and useful information. However, existing semantic networks for design innovation is built on data source restricted to technological and scientific information. Besides, ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.14349
Autor:
Chen, Liuqing, Cai, Zebin, Jiang, Zhaojun, Luo, Jianxi, Sun, Lingyun, Childs, Peter, Zuo, Haoyu
Publikováno v:
In Advanced Engineering Informatics October 2024 62 Part A
To facilitate knowledge reuse in engineering design, several dataset approaches have been proposed and applied by designers. This paper builds a patent-based knowledge graph, patent-KG, to represent the knowledge facts in patents for engineering desi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.11899
Autor:
Zuo, Haoyu, Han, Wenjuan, Wu, Keling, Yang, Haohan, Song, Huiying, Zhang, Zirong, Lai, Yuhua, Pan, Zhongshu, Li, Weihua, Zhao, Ling
Publikováno v:
In Experimental Eye Research July 2024 244
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Feb2023, Vol. 11 Issue 2, p39. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.