Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Zunder, Eli R."'
Autor:
Vradenburgh, Shayla A., Van Deusen, Amy L., Beachum, Allison N., Moats, Jacqueline M., Hirt, Ashley K., Deppmann, Christopher D., Keeler, Austin B., Zunder, Eli R.
Publikováno v:
In Molecular and Cellular Neuroscience September 2023 126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Deusen, Amy L., Kumar, Sushanth, Calhan, O. Yipkin, Goggin, Sarah M., Shi, Jiachen, Williams, Corey M., Keeler, Austin B., Fread, Kristen I., Gadani, Irene C., Deppmann, Christopher D., Zunder, Eli R.
Publikováno v:
Nature Neuroscience; 20240101, Issue: Preprints p1-15, 15p
Data-Driven Phenotypic Dissection of AML Reveals Progenitor-like Cells that Correlate with Prognosis
Autor:
Levine, Jacob H., Simonds, Erin F., Bendall, Sean C., Davis, Kara L., Amir, El-ad D., Tadmor, Michelle D., Litvin, Oren, Fienberg, Harris G., Jager, Astraea, Zunder, Eli R., Finck, Rachel, Gedman, Amanda L., Radtke, Ina, Downing, James R., Pe’er, Dana, Nolan, Garry P.
Publikováno v:
In Cell 2 July 2015 162(1):184-197
Publikováno v:
In Cell Stem Cell 5 March 2015 16(3):323-337
Autor:
Spitzer, Matthew H., Gherardini, Pier Federico, Fragiadakis, Gabriela K., Bhattacharya, Nupur, Yuan, Robert T., Hotson, Andrew N., Finck, Rachel, Carmi, Yaron, Zunder, Eli R., Fantl, Wendy J., Bendall, Sean C., Engleman, Edgar G., Nolan, Garry P.
Publikováno v:
Science, 2015 Jul 01. 349(6244), 155-155.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24748480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.