Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Zuckerman, Bonnie"'
Autor:
Litovsky, Celia P., Finley, Ann Marie, Zuckerman, Bonnie, Sayers, Matthew, Schoenhard, Julie A., Kenett, Yoed N., Reilly, Jamie
Publikováno v:
In Neuropsychologia 6 June 2022 170
Publikováno v:
In Brain and Language July 2020 206
Publikováno v:
In Brain and Language May-July 2018 180-182:14-23
Autor:
Binney, Richard J., Zuckerman, Bonnie M., Waller, Hilary N., Hung, Jinyi, Ashaie, Sameer A., Reilly, Jamie
Publikováno v:
In Neuropsychologia March 2018 111:62-71
Autor:
Litovsky, Celia, Finley, Ann, Zuckerman, Bonnie, Sayers, Matthew, Kenett, Yoed, Reilly, Jamie
This is a retrospective study using utterances in the TalkBank and AphasiaBank databases. The general research questions addressed in this study are: (1) Does the extent of aphasic participants' semantic impairment relate to their overall aphasia sev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ed8c75b6b834f8be912349b51cf05ccc
Cognitive science has seen a rapid evolution of the tools available for studying conceptual knowledge. Historically, much of our understanding of semantic memory has been informed through studies using language. Natural language processing (NLP) has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aab99eeb099e0fbbb81e3d2c2f51fc17
https://doi.org/10.31234/osf.io/6fuhv
https://doi.org/10.31234/osf.io/6fuhv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.