Zobrazeno 1 - 10
of 6 162
pro vyhledávání: '"Zucker, K. A."'
Autor:
Craddock, M., Dempsey, C., Abdulwahid, D., Baldwin, J.P.C., Banfill, K., Carver, A., Chaturvedi, A., Cheeseman, S., Cowell, G.W., Daly, M., Dekker, A., Dubash, S.R., Duffield, S., Fornacon-Wood, I., Garcia, M.A.C., Goodley, P., Green, H., Holley, R.J., Ingram, S., Jones, S., Kennedy, J., Lighterness, A., McGarry, C.K., McLaughlin, O., Mir, R., Papiez, B.W., Snelling, D.E.J., Theophanous, S., Warren, S., Zucker, K., Price, G., Faivre-Finn, C.
Publikováno v:
In ESMO Real World Data and Digital Oncology December 2024 6
Publikováno v:
In ESMO Real World Data and Digital Oncology June 2024 4
Autor:
Hindocha, S., Zucker, K., Jena, R., Banfill, K., Mackay, K., Price, G., Pudney, D., Wang, J., Taylor, A.
Publikováno v:
In Clinical Oncology April 2023 35(4):219-226
Autor:
Pokey Stanford, Stacy Reeves
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Consultation. 16:363-366
(2006). BOOK AND MATERIAL REVIEWS: Resilient Classrooms: Creating Healthy Environments for Learning, by B. Doll, S. Zucker, & K. Brehm. Journal of Educational and Psychological Consultation: Vol. 16, No. 4, pp. 363-366.
Autor:
Burns, Marshall1 ListMail93@SOLresearch.org
Publikováno v:
Archives of Sexual Behavior. Aug2023, Vol. 52 Issue 6, p2281-2284. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Since the emergence of COVID-19, deep learning models have been developed to identify COVID-19 from chest X-rays. With little to no direct access to hospital data, the AI community relies heavily on public data comprising numerous data sources. Model
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::472f994eef58a56871c77a8c3662864c
https://eprints.whiterose.ac.uk/189138/6/SHTI-290-SHTI220164.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/189138/6/SHTI-290-SHTI220164.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lyons-Ruth, Karlen
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Winter1998, Vol. 19 Issue 4, p451-453. 3p.