Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Zu, Qian"'
Autor:
Xing, Li-Hong, Wang, Shu-Ping, Zhuo, Li-Yong, Zhang, Yu, Wang, Jia-Ning, Ma, Ze-Peng, Zhao, Ying-Jia, Yuan, Shuang-Rui, Zu, Qian-He, Yin, Xiao-Ping
Publikováno v:
Journal of Digital Imaging; Oct2024, Vol. 37 Issue 5, p2252-2263, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yue Su, Yong-Hong Zhou, Yuan-Jie Wei, Yun Xu, Long-Long Wang, Si-Hui Wang, Mei-Ling Sun, Qing-Qing Wang, Jun-Qing Shi, Zu-Qian Xue
Publikováno v:
Transition Metal Chemistry. 45:353-362
Four metal–organic coordination complexes, namely {[Zn(SIP)(mbi)2]·(Hmbi)·(H2O)2}n (1), {[Cd3(SIP)2(bbhb)3(H2O)4]·(H2O)2}n (2), [Co3(SIP)2(bbhb)4(H2O)2]n (3) and [Zn2(NIPA)2(mbi)2(H2O)3] (4) (H3SIP = 5-sulfoisophthalic acid, mbi = 2-methylbenzim
Publikováno v:
Guoji Yanke Zazhi, Vol 17, Iss 6, Pp 1137-1138 (2017)
AIM:To investigate the cause of blindness, except those caused by cataract, in Haimen city. METHODS:According to the WHO's criteria of blindness, the blindness level was decided through ophthalmic tests by associate chief or chief ophthalmologists wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/284f04e46ba04899a7b016bcf47bdcad
Autor:
Ran Meng, Fan Zhou, Hao Wu, Fei Li, Si-Man Ma, Feng Xu, Chunfu Wu, Shi-Liang Yin, Zu-Qian Wu, Ge Jin, Hong Zhang, Peter Breslin
Publikováno v:
World Journal of Traditional Chinese Medicine.
Background: Bulleyaconitine A (BLA) is a diterpenoid alkaloid from the rhizomes of Aconitum bulleyanum Diels and has been clinically used for chronic pain treatment in China for many years. However, the newly reported adverse events of BLA indicated
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zu Qian Ong
Publikováno v:
Information Management and Business Review. 7:55-63
Practices of using celebrities as spokespeople for commercialized products are continuously favoured toward the effort of marketing and positioning. The popularity of celebrity advertising is founded upon advertiser’s belief on message credibi