Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Zowada, Christian"'
Autor:
Gulacar, Ozcan, Zowada, Christian, Burke, Sally, Nabavizadeh, Aryana, Bernardo, Ashley, Eilks, Ingo
Publikováno v:
In Sustainable Chemistry and Pharmacy March 2020 15
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 2, Iss 1, Pp 59-68 (2019)
The paper describes a curriculum innovation project for integrating the sustainability-oriented socio-scientific issue of phosphate recovery into undergraduate chemistry education. Justification for the topic is derived from the importance of respons
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c740391968814ea29d9f04dbf6145856
Autor:
Zowada, Christian1 (AUTHOR) christian.zowada@uni-bremen.de, Linkwitz, Michael2 (AUTHOR) linkwitz@gmx.de, Siol, Antje1 (AUTHOR) asiol@uni-bremen.de, Eilks, Ingo1 (AUTHOR) ingo.eilks@uni-bremen.de
Publikováno v:
Chemkon - Chemie Konkret. Dec2020, Vol. 27 Issue 8, p365-372. 8p.
Autor:
Zowada, Christian1 (AUTHOR) christian.zowada@uni-bremen.de, Siol, Antje1 (AUTHOR) asiol@uni-bremen.de, Gulacar, Ozcan2 (AUTHOR) ogulacar@ucdavis.edu, Eilks, Ingo1 (AUTHOR) ingo.eilks@uni-bremen.de
Publikováno v:
Chemkon - Chemie Konkret. Jul2019, Vol. 26 Issue 4, p158-164. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zowada, Christian
This dissertation aims at supporting a meaningful integration of geographical perspectives and contexts into chemistry teaching for strengthening Education for Sustainable Development. In order to elaborate on this framework, theoretical consideratio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______139::3f5d7c78be025efa11a24cd55e8c16b5
https://media.suub.uni-bremen.de/handle/elib/1692
https://media.suub.uni-bremen.de/handle/elib/1692
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2020, Vol. 2 Issue 1, p1-8, 8p