Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Zosuls, Kristina"'
Autor:
Martin, Carol Lynn, Andrews, Naomi C. Z., England, Dawn E., Zosuls, Kristina, Ruble, Diane N.
Publikováno v:
Child Development, 2017 Jan 01. 88(1), 167-182.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44250068
Publikováno v:
Child Development, 2014 Nov 01. 85(6), 2202-2217.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24696723
Autor:
Zosuls, Kristina M., Field, Ryan D., Martin, Carol Lynn, Andrews, Naomi C. Z., England, Dawn E.
Publikováno v:
Child Development, 2014 Jul 01. 85(4), 1663-1676.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/cdev.12209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Halim, May Ling D., Martin, Carol Lynn, Andrews, Naomi C. Z., Zosuls, Kristina M., Ruble, Diane N.
Supplemental material, sj-docx-2-psp-10.1177_0146167220984407 for Enjoying Each Other’s Company: Gaining Other-Gender Friendships Promotes Positive Gender Attitudes Among Ethnically Diverse Children by May Ling D. Halim, Carol Lynn Martin, Naomi C.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e0598446df5b71146628c0ec3bfa8eb4
Autor:
Halim, May Ling D., Martin, Carol Lynn, Andrews, Naomi C. Z., Zosuls, Kristina M., Ruble, Diane N.
Supplemental material, sj-docx-1-psp-10.1177_0146167220984407 for Enjoying Each Other’s Company: Gaining Other-Gender Friendships Promotes Positive Gender Attitudes Among Ethnically Diverse Children by May Ling D. Halim, Carol Lynn Martin, Naomi C.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::75e76a203cd98a09b9eca40350a9b87d
Publikováno v:
In Reference Module in Neuroscience and Biobehavioral Psychology 2017
Autor:
Zosuls, Kristina M.1 (AUTHOR), Martin, Carol Lynn1 (AUTHOR), Ruble, Diane N.2 (AUTHOR), Miller, Cindy F.1 (AUTHOR), Gaertner, Bridget M.1 (AUTHOR), England, Dawn E.1 (AUTHOR), Hill, Alison P.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Developmental Psychology. Jun2011, Vol. 29 Issue 2, p288-304. 17p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.