Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Zoromski, Allison K."'
Autor:
Zoromski, Allison K.1,2 (AUTHOR) Allison.Zoromski@cchmc.org, Ciesielski, Heather A.3 (AUTHOR), Tamm, Leanne1,2 (AUTHOR), Epstein, Jeffery N.1,2 (AUTHOR), Vaughn, Aaron1,2 (AUTHOR), Sidol, Craig4 (AUTHOR), Faler, Amanda1 (AUTHOR), Lupas, Kellina1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health. Sep2024, p1-15. 15p.
Autor:
Ciesielski, Heather A.1 (AUTHOR) Hciesiel@purdue.edu, Zoromski, Allison K.2,3 (AUTHOR), Tamm, Leanne2,3 (AUTHOR), Lupas, Kellina2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health. Sep2024, p1-11. 11p. 1 Illustration.
Autor:
Zoromski, Allison K.
Disruptive behavior in middle school is associated with negative outcomes including poor grades, low achievement scores (Wentzel, 1993), high school dropout (Balfanz et al., 2007), lost teaching time (Public Agenda, 2004), teacher burn out (Abel & Se
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1470613079
Autor:
Becker, Stephen P., Epstein, Jeffery N., Burns, G. Leonard, Mossing, Kandace W., Schmitt, Aidan P., Fershtman, Chaya E.M., Vaughn, Aaron J., Zoromski, Allison K., Peugh, James L., Simon, John O., Tamm, Leanne
Publikováno v:
In Journal of School Psychology December 2022 95:105-120
Autor:
Tamm, Leanne, Hamik, Elizabeth, Yeung, Tat Shing, Zoromski, Allison K., Mara, Constance A., Duncan, Amie
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders; Dec2024, Vol. 54 Issue 12, p4357-4368, 12p
Autor:
Tamm, Leanne, Girio-Herrera, Erin, Loren, Richard E.A., Ciesielski, Heather A., Narad, Megan E., Zoromski, Allison K., Epstein, Jeff N., Cook, Taryn E., Peugh, James L., Becker, Stephen P.
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2024, Vol. 9 Issue 4, p512-527, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zoromski, Allison K.
The relationship between symptoms of ADHD and impairment has been investigated in children and adults with ADHD (e.g., Barkley et al., 2006), but this relationship has not been well studied in adolescents. Results of recent studies investigating the
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1334247419
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.