Zobrazeno 1 - 10
of 516
pro vyhledávání: '"Zolfaghari M"'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 10, Pp 897-905 (2019)
Saeed Babajani-Vafsi,1 Jamileh Mokhtari Nouri,1,2 Abbas Ebadi,1,3 Mitra Zolfaghari4 1Nursing Management Department, Faculty of Nursing, Baqiyatallah University of Medical Sciences, Tehran, Iran; 2Medicine, Quran and Hadith Research Center, Baqiyatall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9fee2da911d4d528a1807cc2b661424
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 271-279 (2016)
Mitra Gharib,1 Mitra Zolfaghari,2 Rita Mojtahedzadeh,1 Aeen Mohammadi,1 Atoosa Gharib3 1E-learning in Medical Education Department, Virtual School, Tehran University of Medical Sciences, 2E-learning in Medical Education Department, Virtual School, Nu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8f9f98699154aa3bdc2c5e0ad102d7f
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 24, Iss 74, Pp 72-81 (2012)
Background & Aims: Cancer is a major health problem worldwide. Several factors are involved in cancer. However the role of environmental factors is more prominent. Modification of these factors into proper behavior would help to prevent cancer. Accor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/649d4013a8144cf7b469d0f3759ada70
Publikováno v:
حیات, Vol 12, Iss 2, Pp 53-62 (2006)
Background & Aim: Some aspects of life style in adulthood have major preventive role from osteoporosis in adult ages. This research has been done in order to determining female teenager’s life style in relation with prevention of osteoporosis. Meth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/519f9dd2ef104a3286a784a05008342a
Publikováno v:
حیات, Vol 12, Iss 1, Pp 77-86 (2006)
Background & Aim: Improving the quality of life is generally one of the main goals in caring of the patients with congestive heart failure, so identifying factors affecting it is significantly important. This study was conducted to determining the qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71cad5fb667942499cc4610a1c129795
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.