Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Zoghi, Masoud"'
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Youth Psychological Studies; 2024, Vol. 5 Issue 12, p114-124, 11p
Publikováno v:
International Journal of Foreign Language Teaching & Research; Autumn2024, Vol. 12 Issue 50, p11-22, 12p
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 6 May 2014 98:680-687
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy (RELP); Sep2023, Vol. 11 Issue 3, p317-338, 22p
Autor:
Zoghi, Masoud
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 25 January 2013 70:537-543
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education, Vol 13, Iss 1, Pp 83-106 (2021)
English as a foreign language (EFL) teachers differ in their autonomy-supportive and controlling interpersonal behavioral styles when motivating learners. Drawing upon the self-determination theory (SDT) and the model of interpersonal teacher behavio
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 7:439-445
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 2 113-128
The Journal of Language Learning and Teaching
The Journal of Language Learning and Teaching
Motivation is widely accepted by both teachers and researchers as an importantvariable that may affect students’ rate and success when it comes to second/foreignlanguage learning. However, a relatively small number of empirical studies exist onhow
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ea061084e75f719f37051d356025a248
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jltl/issue/42180/508491
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jltl/issue/42180/508491
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.