Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Zmich, Louis"'
Resolving the salesperson competitiveness-performance paradox: The role of benign vs. malicious envy
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management November 2024 123:49-60
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2023 166
Autor:
Anderson, Kelley Cours1 (AUTHOR) andersonkb@cofc.edu, Zmich, Louis J.2 (AUTHOR), Mertz, Breanne A.3 (AUTHOR), Hass, Ashley4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Macromarketing. Mar2024, Vol. 44 Issue 1, p224-238. 15p.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management August 2021 97:10-20
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2024, Vol. 35, p875-877. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Education. Apr2022, Vol. 44 Issue 1, p72-84. 13p.
Autor:
Zmich, Louis J.1
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. 11/01/2020, p380-383. 4p.
Autor:
Zmich, Louis J.1
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2021, Vol. 32, p469-474. 6p.
Autor:
Zmich, Louis J.1 LJZ001@LaTech.edu
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2022, Vol. 33, p602-604. 3p.