Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Zivković Radmila"'
Autor:
Markovic, Olivera, Popovic, Lazar, Marisavljevic, Dragomir, Jovanovic, Darjana, Filipovic, Branka, Stanisavljevic, Dejana, Matovina-Brko, Gorana, Hajder, Jelena, Matkovic, Tatjana, Živkovic, Radmila, Stanisavljevic, Natasa, Todorović, Milena, Petrovic, Dragana, Mihaljevic, Biljana
Publikováno v:
In European Journal of Internal Medicine March 2014 25(3):296-302
Autor:
Hajder Jelena, Marković Olivera, Zivković Radmila, Marisavljević Dragomir, Stanisavljević Natasa, Jurišić Vladimir
Publikováno v:
Clinical Hematology and Research. 4
This retrospective analysis included 83 newly diagnosed patients with HL followed up from 2001-2015. ROC curve analysis was used to determine the optimal cut-off values for overall survival. Univariate and multivariate analysis was performed using th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Industrija, Vol 47, Iss 3, Pp 55-71 (2019)
The purpose of this research is to explore leisure time of millennials in Serbia. We have put the content and structure of their 'free time' into the focus; moreover, we are interested in how far or how close young people's freely chosen activities,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56106ec266e740caa243eb64c6a64f36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 49, Iss 3, Pp 192-205 (2018)
The influence of advertising on creating social attitudes and customer behavior is visible both on rational and emotional level. Due to that, advertising creates psychological effects, and is also in conflict with moral and ethical standards of the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79c47e435605493389a70bd1f23317bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.