Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Zion, Michal"'
Autor:
Maor, Rotem, Paz-Baruch, Nurit, Grinshpan, Niv, Milman, Alex, Mevarech, Zemira, Levi, Rotem, Shlomo, Sarit, Zion, Michal
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2023 50
Autor:
Sachyani, Dana1,2 (AUTHOR), Waxman, Pirchia Tamar1 (AUTHOR), Sadeh, Irit3 (AUTHOR), Herman, Shoshana1 (AUTHOR), Levi Ferber, Mor1 (AUTHOR), Yaacobi, Michal1 (AUTHOR), Choresh, Omer1 (AUTHOR), Link, Efrat1 (AUTHOR), Masa, Shiri-Rivka3 (AUTHOR), Ginsburg, Samuel4 (AUTHOR), Zion, Michal1 (AUTHOR) michal.zion@biu.ac.il
Publikováno v:
Journal of Biological Education (Routledge). Nov2024, Vol. 58 Issue 5, p1130-1151. 22p.
Publikováno v:
Instructional Science; Oct2024, Vol. 52 Issue 5, p711-742, 32p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cohen Hagit, Zion Michal
Publikováno v:
Science Education International, Vol 31, Iss 1, Pp 84-91 (2020)
This study examined the contribution of metacognitive guidance to the development of drinking-related nutritional literacy(DNL). Metacognitive awareness promotes meaningful learning. Active involvement of students in metacognitive activities develops
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/022f6d7050024aea8c3a700c6faa6fff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maor, Rotem, Levi, Rotem, Mevarech, Zemira, Paz-Baruch, Nurit, Grinshpan, Niv, Milman, Alex, Shlomo, Sarit, Zion, Michal
Publikováno v:
Learning Environments Research; Oct2023, Vol. 26 Issue 3, p803-822, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2008 Aug 01. 17(4), 384-398.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41219433