Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Ziker, Cindy"'
Autor:
Gluck, Marci E., Ziker, Cindy, Schwegler, Matthew, Thearle, Marie, Votruba, Susanne B., Krakoff, Jonathan
Publikováno v:
In Physiology & Behavior 2 October 2013 122:113-119
Publikováno v:
Innovative Learning Environments in STEM Higher Education
Cross Reality (XR) resources hold promise for enhancing instruction and learning experiences in and out of the classroom. Appropriate XR applications can provide the foundation for new types of learning environments and experiences while bringing use
Autor:
Ziker, Cindy, Ydo, Evelien, Zapata-Rivera, Diego, Hillier, Mathew, Casale, Michael, Economou, Daphne, Klippel, Alexander, Dodds, Heather, Pena-Rios, Anasol, Lee, Mark J. W., Beck, Dennis, Pirker, Johanna, Dengel, Andreas, Peres, Tiago M., Richter, Jonathon
Publikováno v:
2020 6th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN), 421-423
STARTPAGE=421;ENDPAGE=423;TITLE=2020 6th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN)
iLRN
STARTPAGE=421;ENDPAGE=423;TITLE=2020 6th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN)
iLRN
This Special Session will examine the opportunities and challenges associated with developing and implementing authentic assessments in XR to inform teachers, faculty, researchers, and industry trainers interested in advancements in this field. Metho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2d4dd064109e3725b82607f010756a98
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85091636401&partnerID=8YFLogxK
http://www.scopus.com/inward/record.url?scp=85091636401&partnerID=8YFLogxK
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.