Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Zijlmans, M.A.C."'
Autor:
Tollenaar, M.S., O'Donnell, K.J., Garg, E., Nguyen, T., Meaney, M.J., Beijers, R., Zijlmans, M.A.C., Weerth, C. de
Publikováno v:
Biological Psychiatry, 83, S256
Biological Psychiatry, 83, 9-Suppl., pp. S256
Biological Psychiatry, 83, 9-Suppl., pp. S256
Contains fulltext : 190932.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) 1 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e1ec629fc89b65f9f9c90d981705b2ac
http://hdl.handle.net/2066/190932
http://hdl.handle.net/2066/190932
Autor:
Zijlmans, M.A.C.
Contains fulltext : 179058.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Radboud University, 22 december 2017 Promotores : Weerth, C. de, Riksen-Walraven, J.M.A. 241 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b4a8bfe31de80cffcd1716e913d60e1f
http://hdl.handle.net/2066/179058
http://hdl.handle.net/2066/179058
Publikováno v:
Stress : The International Journal on the Biology of Stress, 16, 1, pp. 65-72
Stress : The International Journal on the Biology of Stress, 16, 65-72
Stress : The International Journal on the Biology of Stress, 16, 65-72
Contains fulltext : 116885.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) The goal of the present study was to develop a stress paradigm to elicit cortisol secretory responses in a group of 5- and 6-year-old children as a whole. To this end, we tested
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7bd0bf832a4a715c4ae9d922dbed1aef
https://hdl.handle.net/2066/116885
https://hdl.handle.net/2066/116885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.