Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Zibold, J"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 1, p Doc8 (2021)
Objectives: The COVID-19 pandemic has led to major adjustments in health care systems and significantly affected medical education. Accordingly, our mentoring program had to expand its virtual elements, in order to continue to meet the needs for ment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc9f86dc0a30421e86d84ea2b9da67e7
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 7, p Doc73 (2020)
Objectives: Due to the COVID-19 pandemic, medical curricula face major challenges. This also applies to mentoring programs, where face-to-face meetings are considered essential. Methods: The LMU Munich medical faculty mentoring program (MeCuM-Mentor)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f814d4c89c5e4c9e85c17a0943c44fee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 1, p Doc8 (2021)
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 1, p Doc8 (2021)
Objectives: The COVID-19 pandemic has led to major adjustments in health care systems and significantly affected medical education. Accordingly, our mentoring program MeCuM-Mentor had to expand its virtual elements, in order to continue to meet the n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.