Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Ziai, R."'
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1986 Nov 01. 83(21), 8420-8423.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/28598
Ott, N., R. Ziai & D. Meurers (2012). Creation and analysis of a reading comprehension exercise corpus: Towards evaluating meaning in context. In T. Schmidt & K. Wörner (eds.), Multilingual Corpora and Multilingual Corpus Analysis, 47–69, Amsterda
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::17067bb64f5e79b228884b6e9e86fc23
Ziai, R., N. Ott & D. Meurers (2012). Short answer assessment: Establishing links between research strands. In J. Tetreault, J. Burstein & C. Leacock (eds.), Proceedings of the 7th Workshop on Innovative Use of NLP for Building Educational Applicatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38bf90dbb7d964e1fb3069e1db1ba167
Meurers, D., R. Ziai, N. Ott & J. Kopp (2011b). Evaluating answers to reading comprehension questions in context: Results for German and the role of information structure. In Proceedings of the TextInfer 2011 Workshop on Textual Entailment, 1–9. Ed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a96f27c81739d4a25167debb3105ed99
Proceedings of the Ninth International Workshop on Treebanks and Linguistic Theories. Editors: Markus Dickinson, Kaili Müürisep and Marco Passarotti. NEALT Proceedings Series, Vol. 9 (2010), 175-186. © 2010 The editors and contributors. Published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4582ba3e781523e0db43890d88e1a085
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.