Zobrazeno 1 - 10
of 236
pro vyhledávání: '"Zia T"'
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 12, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
The pedagogical roles of teacher educators (TEs) in recruiting and educating future language teachers have recently gained attention among language researchers and scholars. Hence, this study set to investigate the pedagogical roles of Iranian non-na
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/473e2f5a3422496bb5a6d247ae656de9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zia Tajeddin, Hojjat Rassaei Moqadam
Publikováno v:
Russian Journal of Linguistics, Vol 27, Iss 1, Pp 88-110 (2023)
Impoliteness entails the employment of strategies oriented toward attacking face and bringing about social disruption. Although research on impoliteness has received great attention in the past two decades, how impolite utterances are perceived and w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97f981f832684eb68665505907c185cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.