Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Zhumataeva, E."'
Publikováno v:
Образование и наука
Introduction. The modern, rapidly changing world needs specialists with creative thinking skills, who are able to show rapidity, flexibility and originality in solving complex and extraordinary problems. When a specialist finds himself in such a situ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::3e8978be3242e297f308b7e7a78d88be
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36203
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SCOPUS-2016-11-1-SID84957598121
© 2016 by iSER, International Society of Educational Research. The aim of this article is to develop a methodology of the content selection for formation of technological culture among students based on the ethnoaesthetics and the disclosure of its
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::75d18a278ef01ccaaf627b90f521373e
https://openrepository.ru/article?id=198743
https://openrepository.ru/article?id=198743
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.