Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Zhu, Yunchang"'
Vision-language alignment in Large Vision-Language Models (LVLMs) successfully enables LLMs to understand visual input. However, we find that existing vision-language alignment methods fail to transfer the existing safety mechanism for text in LLMs t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.12662
Current natural language understanding (NLU) models have been continuously scaling up, both in terms of model size and input context, introducing more hidden and input neurons. While this generally improves performance on average, the extra neurons d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.03765
LoL: A Comparative Regularization Loss over Query Reformulation Losses for Pseudo-Relevance Feedback
Pseudo-relevance feedback (PRF) has proven to be an effective query reformulation technique to improve retrieval accuracy. It aims to alleviate the mismatch of linguistic expressions between a query and its potential relevant documents. Existing PRF
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2204.11545
Information seeking is an essential step for open-domain question answering to efficiently gather evidence from a large corpus. Recently, iterative approaches have been proven to be effective for complex questions, by recursively retrieving new evide
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2109.06747
The abductive natural language inference task ($\alpha$NLI) is proposed to evaluate the abductive reasoning ability of a learning system. In the $\alpha$NLI task, two observations are given and the most plausible hypothesis is asked to pick out from
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.11223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.