Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Zhu, Shiyou"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhu, Shiyou, Liu, Ying, Zhou, Zhuo, Zhang, Zhiying, Xiao, Xia, Liu, Zhiheng, Chen, Ang, Dong, Xiaojing, Tian, Feng, Chen, Shihua, Xu, Yiyuan, Wang, Chunhui, Li, Qiheng, Niu, Xuran, Pan, Qian, Du, Shuo, Xiao, Junyu, Wang, Jianwei, Wei, Wensheng
Publikováno v:
SCIENCE CHINA Life Sciences; Apr2022, Vol. 65 Issue 4, p701-717, 17p
Autor:
Lee, Seo Hyeong1 (AUTHOR) minhwan2@daum.net, Zhu, Shiyou2 (AUTHOR)
Publikováno v:
China Economic Journal. Feb2016, Vol. 9 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhou, Yuexin1, Zhu, Shiyou1, Cai, Changzu1, Yuan, Pengfei2, Li, Chunmei3, Huang, Yanyi3, Wei, Wensheng2
Publikováno v:
Nature. 5/22/2014, Vol. 509 Issue 7501, p487-491. 5p.
Autor:
Yong Qin, Ji Changxu, Limin Jia, Dechen Yao, Zhu Shiyou, Guangzhou Metro . Guangzhou , China, Guangwu Liu
Publikováno v:
Journal of Engineering Science and Technology Review. 6:150-154
Publikováno v:
Journal of Intelligent Learning Systems and Applications. :195-202
This paper aims to propose a modeling framework for subway operation and maintenance system (SOMS), which analyzes the train condition data based on both train sensor network data and basis train maintenance plan. The system is formulated into five f