Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Zhu, Mengchen"'
Autor:
Zhu, Mengchen
Sparse coding is an influential unsupervised learning approach proposed as a theoretical model of the encoding process in the primary visual cortex (V1). While sparse coding has been successful in explaining classical receptive field properties of si
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/53868
Autor:
Wang, Jingjing, Wang, Xiaoyang, Wang, Liyuan, Nazir, Mian Faisal, Fu, Guoyong, Peng, Zhen, Chen, Baojun, Xing, Aishuang, Zhu, Mengchen, Ma, Xinli, Wang, Xiuxiu, Jia, Yinhua, Pan, Zhaoe, Wang, Liru, Xia, Yingying, He, Shoupu, Du, Xiongming
Publikováno v:
In International Journal of Biological Macromolecules May 2024 266 Part 2
Autor:
Zhu, Mengchen, Ma, Xinyue, Huang, Jiawang, Lu, Fang-guo, Chen, Yulu, Hu, Jue, Cheng, Lijuan, Zhang, Bo, Liu, Weirong, Li, Ling
Publikováno v:
In Microbes and Infection November-December 2022 24(8)
Autor:
Zhu, Mengchen
The training of ultrasound guided interventional procedures could benefit from ultrasound simulators that synthesize realistic-looking B-mode images of tissue and interventional tools, such as the needle. For a prostate brachytherapy simulator in par
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/12611
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Shaoying, Wan, Dan, Zhu, Mengchen, Wang, Guihu, Zhang, Xurui, Huang, Na, Zhang, Jian, Zhang, Chongyu, Shang, Qi, Zhang, Chen, Liu, Xi, Liang, Fanfan, Zhang, Chunyan, Kong, Guangyao, Geng, Jing, Yao, Libo, Lu, Shemin, Chen, Yongyan, Li, Zongfang
Publikováno v:
Hepatology (02709139); May2023, Vol. 77 Issue 5, p1612-1629, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.