Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Zhou Xiting"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
High Impact Educational Practices (HIPs) are effectively educational practices that have an important impact on student learning and development. The purpose of this study is to investigate the impact of different types of high-impact educational act
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9e0f6685acc4ca786938aed494f1056
Publikováno v:
Asia Pacific Education Review; Oct2024, Vol. 25 Issue 4, p761-775, 15p
Autor:
Zhou, Xiting1,2 (AUTHOR) duanshifei@zju.edu.cn, Duan, Shifei1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management. Dec2022, Vol. 44 Issue 6, p630-632. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.