Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Zhou, XueQuan"'
Publikováno v:
In Computers and Operations Research July 2024 167
Publikováno v:
In Computers and Operations Research July 2022 143
Autor:
Kozsup, Máté, Zhou, XueQuan, Farkas, Etelka, Bényei, Attila Cs., Bonnet, Sylvestre, Patonay, Tamás, Kónya, Krisztina, Buglyó, Péter
Publikováno v:
In Journal of Inorganic Biochemistry April 2021 217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Geest, Erik Pieter, Götzfried, Sina Katharina, Klein, David M., Salitra, Nadiya, Popal, Sorraya, Husiev, Yurii, Van der Griend, Corjan J., Zhou, Xuequan, Siegler, Maxime A., Schneider, Gregory F., Bonnet, Sylvestre
Publikováno v:
Photochemistry & Photobiology; Mar/Apr2023, Vol. 99 Issue 2, p777-786, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang Hua, Zhang Xiaodong, Zhou Xuequan, Yaning Kong, Dianhui Chu, Xiaolin Wu, Chunshan Li, Chuhui Geng
Publikováno v:
ICSS
Personalized advertisement service recommend represents one of the largest scales and most sophisticated industrial recommendation systems. The key challenge of advertisement recommend is to find relevant users for a specific advertisement. Tradition
Publikováno v:
Knowledge-Based Systems. 166:1-17
The knapsack problem is well known in the field of combinatorial optimisation. In this paper, we propose a novel multiple-class multidimensional knapsack optimisation problem (MCMKOP) in which the aim is to minimise the total cost of the chosen knaps