Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Zhou, Liuzhi"'
Autor:
Zhou, Liuzhi, He, Yu, Zhai, Kun, Liu, Xiang, Liu, Sen, Ma, Xingjun, Ye, Guangnan, Jiang, Yu-Gang, Chai, Hongfeng
Federated learning (FL) has emerged as a prominent approach for collaborative training of machine learning models across distributed clients while preserving data privacy. However, the quest to balance acceleration and stability becomes a significant
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.11811
Autor:
Ding, Yuan, Zhang, Sitong, Sun, Zhongquan, Tong, Zongrui, Ge, Yao, Zhou, Liuzhi, Xu, Qianhui, Zhou, Huiping, Wang, Weilin
Publikováno v:
In Acta Biomaterialia 1 July 2022 146:385-395
Publikováno v:
Xibei Gongye Daxue Xuebao, Vol 40, Iss 2, Pp 330-336 (2022)
Introducing human brain intelligence into robot system is an effective means to improve robot's cognition and decision-making ability. Aiming at the problems of human brain fatigue and the need of multi lead information in brain robot control, a brai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6617ea71eb23447dbd4ecb5e2d21b7f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.