Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Zhou, Lebin"'
Image restoration methods like super-resolution and image synthesis have been successfully used in commercial cloud gaming products like NVIDIA's DLSS. However, restoration over gaming content is not well studied by the general public. The discrepanc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.16866
This paper presents a quarter Laplacian filter that can preserve corners and edges during image smoothing. Its support region is $2\times2$, which is smaller than the $3\times3$ support region of Laplacian filter. Thus, it is more local. Moreover, th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.07933
Weighted Gaussian Curvature is an important measurement for images. However, its conventional computation scheme has low performance, low accuracy and requires that the input image must be second order differentiable. To tackle these three issues, we
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.07927
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.