Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Zhou, Elayne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology September 2022 221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burnett-Zeigler, Inger1 (AUTHOR) iburnett@nm.org, Zhou, Elayne1 (AUTHOR), Martinez, Jennifer H.1 (AUTHOR), Zumpf, Katelyn2 (AUTHOR), Lartey, Lynette1 (AUTHOR), Moskowitz, Judith T.3 (AUTHOR), Wisner, Katherine L.1 (AUTHOR), McDade, Thomas4 (AUTHOR), Brown, C. Hendricks1 (AUTHOR), Gollan, Jacqueline1 (AUTHOR), Ciolino, Jody D.2 (AUTHOR), Schauer, Jacob M.2 (AUTHOR), Petito, Lucia C.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Trials. 2/17/2023, Vol. 24 Issue 1, p1-18. 18p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objectives: To understand the influence of cultural values on mental health attitudes and health-seeking behaviors among Asian and Latinx college students. Methods: Asian and Latinx college students (N = 159) from a large public university in Souther
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharePsyArXv::ebee3ff343ebfbda6f6366729d83944f
https://psyarxiv.com/674h9
https://psyarxiv.com/674h9
Autor:
Zhou, Elayne
The current study builds upon earlier work exploring task switching, learning, and interruption by expanding the timeline to discuss more complex tasks over longer periods. For a student to learn successfully, they must pay attention to the right inf