Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Zhong, Qiuyue"'
Autor:
Swain, Vedant Das, Zhong, Qiuyue "Joy", Parekh, Jash Rajesh, Jeon, Yechan, Zimmerman, Roy, Czerwinski, Mary, Suh, Jina, Mishra, Varun, Saha, Koustuv, Hernandez, Javier
Client-Service Representatives (CSRs) are vital to organizations. Frequent interactions with disgruntled clients, however, disrupt their mental well-being. To help CSRs regulate their emotions while interacting with uncivil clients, we designed Pro-P
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.02408
Publikováno v:
In International Journal of Non-Linear Mechanics November 2023 156
Autor:
Yin, Linfei, Zhong, Qiuyue
Publikováno v:
In International Journal of Electrical Power and Energy Systems February 2023 145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barrios, Yasmin V., Sanchez, Sixto E., Nicolaidis, Christina, Garcia, Pedro J., Gelaye, Bizu, Zhong, Qiuyue, Williams, Michelle A.
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health February 2015 56(2):197-202
Autor:
Zhong, Qiuyue, Gelaye, Bizu, Rondon, Marta, E. Sánchez, Sixto, J. García, Pedro, Sánchez, Elena, V. Barrios, Yasmin, E. Simon, Gregory, C. Henderson, David, May Cripe, Swee, A. Williams, Michelle
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 20 June 2014 162:1-7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.