Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Zheng, Sihui"'
In data driven deep learning, distributed sensing and joint computing bring heavy load for computing and communication. To face the challenge, over-the-air computation (OAC) has been proposed for multi-sensor data aggregation, which enables the serve
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.00738
Autor:
Chen, Xiang, Guo, Zhiheng, Wang, Xijun, Yang, Howard H., Feng, Chenyuan, Su, Junshen, Zheng, Sihui, Quek, Tony Q. S.
Future wireless communication networks are in a position to move beyond data-centric, device-oriented connectivity and offer intelligent, immersive experiences based on task-oriented connections, especially in the context of the thriving development
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.17471
We advocate a new resource allocation framework, which we term resource rationing, for wireless federated learning (FL). Unlike existing resource allocation methods for FL, resource rationing focuses on balancing resources across learning rounds so t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.06990
Communication has been known to be one of the primary bottlenecks of federated learning (FL), and yet existing studies have not addressed the efficient communication design, particularly in wireless FL where both uplink and downlink communications ha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.04057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ceramics International December 2016 42(16):19091-19096
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.