Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Zheng, Qinhua"'
Autor:
Zheng, Qinhua1,2 (AUTHOR) 13726260359@163.com, Feng, Ke3 (AUTHOR) fengkesky@163.com, Zhong, Wenting1,2 (AUTHOR) zwt_6249@163.com, Tan, Weijian1,2 (AUTHOR) wjtan20@mails.jlu.edu.com, Rengaowa, Sa1 (AUTHOR) kuailexiaosa@sina.com, Hu, Wenzhong1,4 (AUTHOR) wenzhongh@sina.com
Publikováno v:
Molecules. Jun2024, Vol. 29 Issue 11, p2597. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Neural sequence models have achieved great success in sentence-level sentiment classification. However, some models are exceptionally complex or based on expensive features. Some other models recognize the value of existed linguistic resource but uti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1812.01527
Autor:
Hou, Yu, Lin, Jiawei, Chen, Yichao, He, Jianbin, Su, Zhe, Zheng, Qinhua, Zhao, Xiujuan, Lv, Xiaodan, Tang, Xiuping, Zhou, Changren
Publikováno v:
In Spectrochimica Acta Part A: Molecular and Biomolecular Spectroscopy 15 April 2023 291
Beijing Institute for the Learning Society (BILS) was inaugurated in October 2011 through the joint efforts of Beijing Leading Group Office for Construction of Learning City and Beijing Normal University. The main focus of BILS lies within the educat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zheng, Qinhua1,2 (AUTHOR), Tan, Weijian1,2 (AUTHOR), Feng, Xiaolin1,2 (AUTHOR), Feng, Kexin1,2 (AUTHOR), Zhong, Wenting1,2 (AUTHOR), Liao, Caiyu1,2 (AUTHOR), Liu, Yuntong1,2 (AUTHOR), Li, Shangjian1,2 (AUTHOR), Hu, Wenzhong1 (AUTHOR) hwz@dlnu.edu.cn
Publikováno v:
Molecules. Nov2022, Vol. 27 Issue 21, p7625. 19p.
Autor:
Xu Yaqian, Zheng Qinhua
Publikováno v:
Interactive Learning Environments. :1-15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.