Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Zheng, Jingjie"'
We present MUG, a novel interactive task for multimodal grounding where a user and an agent work collaboratively on an interface screen. Prior works modeled multimodal UI grounding in one round: the user gives a command and the agent responds to the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.15099
Autor:
Huang, Jinyong, Zheng, Jingjie, Dadihanc, Tuerxunjiang, Gao, Yanhua, Zhang, Yong, Li, Zhiqiang, Wang, Xi, Yu, Li, Mijiti, Wubulikasimu, Xie, Zengru, Ma, Hairong
Publikováno v:
In Biomedicine & Pharmacotherapy February 2024 171
Natural language descriptions of user interface (UI) elements such as alternative text are crucial for accessibility and language-based interaction in general. Yet, these descriptions are constantly missing in mobile UIs. We propose widget captioning
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.04295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Guiyin, Yue, Xiangzhi, Zhang, Shirong, Geng, Qing, Zheng, Jingjie, Xu, Xiaoxun, Li, Ting, Pu, Yulin, Li, Yun, Jia, Yongxia, Lv, Guochun, Xu, Changlian, Wu, Ganxue, Yang, Zhanbiao, Cheng, Zhang
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 15 December 2022 379 Part 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 235, p 03010 (2021)
The selection of MPACC (Master of Professional Accountant) is a key step in the training of senior accounting personnel. This paper examines the relationship between examiner heterogeneity and MPACC second test scores. We try to clarify the reason fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d334a62ec83c4b278879000447c5a1d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.