Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Zheng, Hualu"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 8, pp. 2112-2141.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-09-2021-0687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing, 2019 Jul 01. 38(3), 297-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26993212
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour; May2024, Vol. 23 Issue 3, p1463-1477, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Food Distribution Research. Mar2009, Vol. 40 Issue 1, p192-197. 6p. 4 Charts, 1 Graph.
Since the late 1980s, the analysis of market power in the food industries has shifted from analyzing market concentration (structure) towards empirically measuring how far a market diverges from perfect competition (conduct). The New Empirical Indust
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::e63c7a6d45d8b61440c466ef883990a7
http://purl.umn.edu/205113
http://purl.umn.edu/205113
Autor:
Zheng, Hualu, Huang, Lu
Using a random coefficient discrete choice model, this paper distinguishes between sales and excise taxes and compares their effectiveness on reducing carbonated soft drink (CSD) consumption. Estimation results show that the magnitude of tax elastici
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::08abf32d01eef549745721e70417dd5c
http://purl.umn.edu/170201
http://purl.umn.edu/170201
Analysis of Retailer Pricing in the Presence of Coupons: An Examination of Breakfast Cereal Industry
Autor:
Zheng, Hualu, Berning, Joshua P.
A coupon is a ticket or document that can be exchanged for a direct financial discount when purchasing a specific product, or a total amount of goods in a certain store. Coupons are usually issued by manufacturers of packaged goods or by retailers, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5b52bbb404a0a45b4a90cfdac51122b