Zobrazeno 1 - 10
of 372
pro vyhledávání: '"Zheng, CJ"'
Autor:
Wang, Weiran, Prabhavalkar, Rohit, Hwang, Dongseong, Li, Qiujia, Sim, Khe Chai, Li, Bo, Qin, James, Cai, Xingyu, Stooke, Adam, Meng, Zhong, Zheng, CJ, He, Yanzhang, Sainath, Tara, Mengibar, Pedro Moreno
In this work, we investigate two popular end-to-end automatic speech recognition (ASR) models, namely Connectionist Temporal Classification (CTC) and RNN-Transducer (RNN-T), for offline recognition of voice search queries, with up to 2B model paramet
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.12963
Publikováno v:
OncoTargets and Therapy, Vol Volume 10, Pp 973-984 (2017)
SuYi Yi, LongJia Zeng, Yan Kuang, ZhiJuan Cao, ChengJun Zheng, Yue Zhang, Meng Liao, Lu Yang Department of Gynaecology and Obstetrics, The First Affiliated Hospital of Guangxi Medical University, Nanning, Guangxi, People’s Republic of China Objecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c083307d050e429db34aa57d2377ffb8
Purpose\ud To better understand how to retain hospitality customers in the fierce competition among mobile applications, this study aims to propose and empirically validates an integrative framework, which elaborates how conscious and subconscious fa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::cc635d947787cd35baaf5d0d163b5782
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8576/1/RevisitingCustomerLoyaltyTowardMobileEcommerceInTheHospitalityIndustryDoesBrandViscosityMatterAM-ZHENG.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8576/1/RevisitingCustomerLoyaltyTowardMobileEcommerceInTheHospitalityIndustryDoesBrandViscosityMatterAM-ZHENG.pdf
Publikováno v:
BMC Bioinformatics, Vol 7, Iss Suppl 5, p S13 (2006)
Abstract Metal-binding proteins play important roles in structural stability, signaling, regulation, transport, immune response, metabolism control, and metal homeostasis. Because of their functional and sequence diversity, it is desirable to explore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a15f998824254fa48fd920d4a537ef89
This study aims to revisit the classic topic of tourist satisfaction formation in the context of urban tourism, and contribute to the dialogue by verifying an expectation-as-moderator paradigm. A model depicting the relationship between expectation,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7d2ba011e88c76ffbc4cf26ae2bfb1b9
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8572/1/AreTouristsWithHigherExpectationMoreSensitiveToServicePerformanceEvidenceFromUrbanTourismAM-ZHENG.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8572/1/AreTouristsWithHigherExpectationMoreSensitiveToServicePerformanceEvidenceFromUrbanTourismAM-ZHENG.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.