Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Zhao, Zhanbo"'
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2023, Vol. 18, Issue 3, pp. 485-505.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-02-2023-0069
Being difficult to scale poses great problems in multi-agent coordination. Multi-agent Reinforcement Learning (MARL) algorithms applied in small-scale multi-agent systems are hard to extend to large-scale ones because the latter is far more dynamic a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.09722
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2019, Vol. 2, Issue 2, pp. 137-154.
Publikováno v:
In Experimental and Molecular Pathology August 2013 95(1):111-116
Autor:
Zhao, Zhanbo, Cao, Qun
Publikováno v:
Nankai Business Review International, 2012, Vol. 3, Issue 4, pp. 413-429.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20408741211283755
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing; July 2023, Vol. 18 Issue: 3 p485-505, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Psychologica Sinica. 47:555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.