Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Zhao, Wanyin"'
Autor:
Zhao, Wanying
To acquire their local culture, infants must identify good cultural models to learn from. Doing so successfully requires learners to evaluate others’ qualities as potential knowledge sources. The following body of research examines how the youngest
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/55919
Autor:
Zhao, Wanying
Due to the critical importance of social norms and their ubiquitous presence over the course of human history, culture-gene co-evolutionary processes should have selected for a psychological architecture that supports learning and implementing local
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/27841
Autor:
Wang, Liguo, Qu, Qianxi, Zhao, Wanyin, Chen, Huan, Dai, Niannian, Jia, Peng, Xu, Dong, Li, Laifeng
Publikováno v:
In Cryogenics October 2024 143
Autor:
Xiao, Tingfeng, Boubeche, Mebrouka, Guo, Kangxian, Fang, Zhichun, Wang, Wei, Xin, Jijun, Zhao, Wanyin
Publikováno v:
In Journal of Solid State Chemistry October 2024 338
Autor:
Zhao, Wanyin, Xin, Jijun, Huang, Chuanjun, Wang, Wei, Fang, Zhichun, Wang, Qichen, Wang, Chundong, Wang, Liguo, Zhang, Hengcheng, Shen, Fuzhi, Sun, Wentao, Zhou, Yuan, Li, Laifeng
Publikováno v:
In Cryogenics April 2024 139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhou, Zhengrong, Huang, Rongjin, Liu, Huiming, Zhao, Yalin, Miao, Zhicong, Wu, Zhixiong, Zhao, Wanyin, Huang, Chuanjun, Li, Laifeng
Publikováno v:
In Progress in Natural Science: Materials International June 2022 32(3):304-313
Autor:
Zhao, Wanyin, Xin, Jijun, Zhang, Hengcheng, Wang, Wei, Fang, Zhichun, Lyu, Bingkun, Wu, Longfeng, Wang, Chundong, Shen, Fuzhi, Shan, Xinran, Huang, Chuanjun, Sun, Wentao, Zhou, Yuan, Li, Laifeng
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 4/21/2023, Vol. 133 Issue 15, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.