Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Zhao, Kevin T"'
Publikováno v:
National Science Open, Vol 2 (2023)
CRISPR-based genome editing technologies continue to drive major advances in life sciences. A major challenge for realizing widespread use of genome editing in plants and agriculture is establishing methods that enable the rapid, comprehensive, and p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a5e24e83bef453c8e8f447e9e246cd7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lapinaite, Audrone, Knott, Gavin J, Palumbo, Cody M, Lin-Shiao, Enrique, Richter, Michelle F, Zhao, Kevin T, Beal, Peter A, Liu, David R, Doudna, Jennifer A
Publikováno v:
Science (New York, N.Y.), vol 369, iss 6503
CRISPR-Cas-guided base editors convert A•T to G•C, or C•G to T•A, in cellular DNA for precision genome editing. To understand the molecular basis for DNA adenosine deamination by adenine base editors (ABEs), we determined a 3.2-angstrom resol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::90916db3532a133a4965d1622576cb2e
https://escholarship.org/uc/item/0nd6q9rs
https://escholarship.org/uc/item/0nd6q9rs
Autor:
Zhao, Weijie1 (AUTHOR), Zhao, Kevin T1 (AUTHOR)
Publikováno v:
National Science Review. May2019, Vol. 6 Issue 3, p452-454. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.