Zobrazeno 1 - 10
of 325
pro vyhledávání: '"Zhang Raymond"'
Autor:
Zhang, Raymond, Combes, Richard
We consider Thompson Sampling (TS) for linear combinatorial semi-bandits and subgaussian rewards. We propose the first known TS whose finite-time regret does not scale exponentially with the dimension of the problem. We further show the "mismatched s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.05441
Autor:
Ashouri, Amir H., Manzoor, Muhammad Asif, Vu, Duc Minh, Zhang, Raymond, Wang, Ziwen, Zhang, Angel, Chan, Bryan, Czajkowski, Tomasz S., Gao, Yaoqing
The key to performance optimization of a program is to decide correctly when a certain transformation should be applied by a compiler. This is an ideal opportunity to apply machine-learning models to speed up the tuning process; while this realizatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.09982
Autor:
Zhu, Zhaohuan, Zhang, Raymond M.
Spirals in protoplanetary discs have been used to locate the potential planet in discs. Since only the spiral shape from a circularly orbiting perturber is known, most previous works assume that the planet is in a circular orbit. We develop a simple
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.03311
Recently, Intelligent Transportation Systems are leveraging the power of increased sensory coverage and computing power to deliver data-intensive solutions achieving higher levels of performance than traditional systems. Within Traffic Signal Control
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.10455
Autor:
Zhang, Raymond, Combes, Richard
In this paper we consider Thompson Sampling (TS) for combinatorial semi-bandits. We demonstrate that, perhaps surprisingly, TS is sub-optimal for this problem in the sense that its regret scales exponentially in the ambient dimension, and its minimax
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.05502
Autor:
Herbers, Cara, Schroeder, Joseph, Lu, Chiahao, Geng, Helen, Zhang, Raymond, Mehregan, Jessica, Malakowsky, Kada, Erdman, Arthur, Johnson, Matthew D., Cooper, Scott E.
Publikováno v:
In Gait & Posture March 2023 101:95-100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2020, Vol. 121, Issue 5/6, pp. 261-271.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-04-2020-0117