Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Zhang, Eric T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seo, Dong-oh, Zhang, Eric T., Piantadosi, Sean C., Marcus, David J., Motard, Laura E., Kan, Bryce K., Gomez, Adrian M., Nguyen, Tammy K., Xia, Li, Bruchas, Michael R.
Publikováno v:
In Neuron 7 July 2021 109(13):2116-2130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kumar, Vineet1 vineet.kumar@yale.edu, Srinivasan, Kannan2 kannans@cmu.edu
Publikováno v:
Marketing Science. Mar/Apr2015, Vol. 34 Issue 2, p209-213. 5p. 3 Charts.
Autor:
Shockley, Jeff1 (AUTHOR) tjshockley@vcu.edu, Merrick, Jason R. W.1 (AUTHOR), Liu, Xiaojin2 (AUTHOR), Smith, Jeffery S.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Production & Operations Management. Dec2023, Vol. 32 Issue 12, p3908-3930. 23p.
Autor:
Yang, Ming1,2 (AUTHOR), Olaoba, Olamide Tosin1,3 (AUTHOR), Zhang, Chunye4 (AUTHOR), Kimchi, Eric T.1,2,5 (AUTHOR), Staveley-O'Carroll, Kevin F.1,2,5 (AUTHOR) ocarrollk@health.missouri.edu, Li, Guangfu1,2,3,5 (AUTHOR) ocarrollk@health.missouri.edu
Publikováno v:
Pharmaceutics. Aug2022, Vol. 14 Issue 8, p1630-1630. 27p.
Autor:
Rao, Vithala R.1 vrr2@cornell.edu
Publikováno v:
Marketing Science. Mar/Apr2015, Vol. 34 Issue 2, p213-215. 3p.
Publikováno v:
Marketing Science. Mar/Apr2015, Vol. 34 Issue 2, p208-208. 1/7p.
Publikováno v:
Journal of Interactive Marketing. May2022, Vol. 57 Issue 2, p212-236. 25p.