Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Zha, Siyu"'
With the increasing integration of large lauguage models (LLMs) in education, there is growing interest in using AI agents to support student learning in creative tasks. This study presents an interactive Mentor Agent system named Mentigo, which is d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.14228
Project-based learning (PBL) is an instructional method that is very helpful in nurturing students' creativity, but it requires significant time and energy from both students and teachers. Large language models (LLMs) have been proven to assist in cr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.16159
Autor:
Gong, Jiangtao, Han, Teng, Guo, Siling, Li, Jiannan, Zha, Siyu, Zhang, Liuxin, Tian, Feng, Wang, Qianying, Rui, Yong
In this paper, we present HoloBoard, an interactive large-format pseudo-holographic display system for lecture-based classes. With its unique properties of immersive visual display and transparent screen, we designed and implemented a rich set of nov
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.01824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2024, Vol. 2706 Issue 1, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bai, Zhongxue, Wang, Xuechuan, Zheng, Manhui, Yue, Ouyang, Xie, Long, Zha, Siyu, Dong, Shuyin, Li, Tong, Song, Yanyan, Huang, Mengchen, Liu, Xinhua
Publikováno v:
Journal of Leather Science & Engineering; 6/10/2022, Vol. 4 Issue 1, p1-16, 16p