Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Zezinka A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain and Cognition August 2021 152
Autor:
Sheppard, Shannon M., Meier, Erin L., Zezinka Durfee, Alexandra, Walker, Alex, Shea, Jennifer, Hillis, Argye E.
Publikováno v:
In Cortex August 2021 141:36-54
Autor:
Frigerio-Domingues, Carlos E., Gkalitsiou, Zoi, Zezinka, Alexandra, Sainz, Eduardo, Gutierrez, Joanne, Byrd, Courtney, Webster, Ronald, Drayna, Dennis
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders July-August 2019 80:11-17
Autor:
Harnish, Stacy M., Schwen Blackett, Deena, Zezinka, Alexandra, Lundine, Jennifer P., Pan, Xueliang
Publikováno v:
In Journal of Neurolinguistics November 2018 48:142-156
Autor:
Fan, Hongli, Bunker, Lisa, Wang, Zihan, Durfee, Alexandra Zezinka, Lin, Doris, Yedavalli, Vivek, Ge, Yulin, Zhou, Xiaohong Joe, Hillis, Argye E., Lu, Hanzhang
Publikováno v:
Magnetic Resonance in Medicine; Feb2024, Vol. 91 Issue 2, p558-569, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Stroke. 54:10-19
Unilateral spatial neglect (USN) is a common and disabling cognitive consequence of stroke wherein individuals demonstrate decreased response to contralesional information. Here, we provide an updated narrative review of studies that shed light on th
Autor:
Victoria A. Diedrichs, Jennifer P. Lundine, Deena Schwen Blackett, Alexandra Zezinka Durfee, Xueliang Jeff Pan, Stacy M. Harnish
Publikováno v:
Neuropsychological rehabilitation.
The motor learning literature has demonstrated that blocked practice facilitates better acquisition of motor skills, whereas random practice facilitates retention and transfer. The verbal learning and memory literature offers similar evidence. The pu
Autor:
Shauna K. Berube, Emily Goldberg, Shannon M. Sheppard, Alexandra Zezinka Durfee, Delaney Ubellacker, Alexandra Walker, Colin M. Stein, Argye E. Hillis
Publikováno v:
Am J Speech Lang Pathol
Purpose: Adults with right hemisphere damage demonstrate differences in connected speech compared to controls, but systematic, quantitative methods to capture these differences are lacking. The current study aimed to (a) investigate if measures using