Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Zevallos, Byron"'
Autor:
Villalobos-Olivera, Ariel, Hernández, Lázaro, Martínez, Julia, Quintana, Nicolás, Zevallos, Byron E., Yabor, Lourdes, Martínez-Montero, Marcos E., González-Olmedo, Justo, Sershen, Lorenzo, José Carlos
Publikováno v:
In Vitro Cellular & Developmental Biology. Plant, 2020 Mar 01. 56(2), 259-263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45296040
Autor:
Pereira, Rosmery, Arguedas, Melissa, Martínez, Julia, Hernández, Lázaro, Zevallos, Byron Enrique, Martínez-Montero, Marcos Edel, Yabor, Lourdes, Sershen, Lorenzo, José Carlos
Publikováno v:
In Vitro Cellular & Developmental Biology. Plant, 2019 Sep 01. 55(5), 503-509.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45222655
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gómez, Daviel, Hernandez, Lazaro, Martínez, Julia, Quiñones, Janet, Zevallos, Byron, Sershen, Naidoo, Yabor, Lourdes, Lorenzo Feijoo, José Carlos
Publikováno v:
Journal of Applied Botany and Food Quality, Vol 92 (2019)
Sodium azide (NaN3) is widely used to induce mutagenesis within in vitro plant systems. However, since this mutagenesis is undirected, its unintended effects demand characterization. This study investigated the mutagenic effects of sodium azide (0-0.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.