Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Zeraatkar, M."'
A qualitative study of children’s quality of life in the context of living with cleft lip and palate
Publikováno v:
Pediatric Health, Medicine and Therapeutics, Vol Volume 10, Pp 13-20 (2019)
Maryam Zeraatkar,1 Shabnam Ajami,2 Nasser Nadjmi,3 Seyad Aliakbar Faghihi,4 Ali Golkari1 1Oral and Dental Disease Research Center, Department of Dental Public Health, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran; 2Orthodontic Research Center,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eba84b4b66fe4dfd8c651d59e6a2da33
Publikováno v:
Journal of Rafsanjan University of Medical Sciences. 2022, Vol. 20 Issue 10, p37-54. 18p.
Autor:
Shaghaghian S, Zeraatkar M
Publikováno v:
Journal of Dental Biomaterial, Vol 4, Iss 2, Pp 394-402 (2017)
Abstract Statement of Problem: Inadequate tooth brushing and inappropriate oral hygiene can lead to dental caries, the most common chronic diseases of childhood with several side effects. Objectives: To evaluate factors affecting on preschool child
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ef653ce163b42e3b8ea7cd4a486ea3c
Publikováno v:
Nigerian Journal of Clinical Practice; Vol 21, No 9 (2018); 1158-1163
NIGERIAN JOURNAL OF CLINICAL PRACTICE
NIGERIAN JOURNAL OF CLINICAL PRACTICE
Objective: To assess the oral health‑related quality of life (OHRQoL) of preschool children with cleft lip and palate (CLP) and their relatives.Materials and Methods: In this cross‑sectional study, 55 2–5‑year‑old children with the history
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.