Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Zeng, Shumei"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feng, Zhiyun1, Zeng, Shumei2, Wang, Yue1, Zheng, Zhiyun3, Chen, Zhong1 chenzhongzju@gmail.com
Publikováno v:
PLoS ONE. Dec2013, Vol. 8 Issue 12, p1-10. 10p.
Autor:
Wen, Yang1 (AUTHOR), Sun, Xue1 (AUTHOR), Zeng, Lingge1 (AUTHOR), Liang, Shumei2,3 (AUTHOR), Li, Deyu4 (AUTHOR), Chen, Xiangtian1 (AUTHOR), Zeng, Fanrui5 (AUTHOR), Zhang, Chao6 (AUTHOR), Wang, Qiongyao6 (AUTHOR), Zhong, Qinsong1 (AUTHOR), Deng, Ling1 (AUTHOR) dengl325@smu.edu.cn, Guo, Linlang1 (AUTHOR) guoll@smu.edu.cn
Publikováno v:
Advanced Science. 10/16/2024, Vol. 11 Issue 38, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zheng, Wenfang1 (AUTHOR), Zeng, Zekun1 (AUTHOR), Lin, Shumei2 (AUTHOR), Hou, Peng1,3 (AUTHOR) phou@xjtu.edu.cn
Publikováno v:
Cell & Bioscience. 10/1/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Xie, Fei1 (AUTHOR), Duan, Zhimei1 (AUTHOR), Zeng, Weiqi2,3 (AUTHOR), Xie, Shumei2 (AUTHOR), Xie, Mingzhou2 (AUTHOR), Fu, Han1 (AUTHOR), Ye, Qing2 (AUTHOR), Xu, Teng2,3 (AUTHOR) txu@visionmedicals.com, Xie, Lixin1 (AUTHOR) xielx301@126.com
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases. 4/15/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
2014 International Power Electronics & Application Conference & Exposition; 2014, p1-6, 6p
Autor:
Yao, Qiulian, 姚秋蓮
101
In the past decade, the most dramatic trends in the shopping environment is the proliferation of channels that consumers can use to interact with retailers. The development of technology and the Internet has transformed consumers’ passive
In the past decade, the most dramatic trends in the shopping environment is the proliferation of channels that consumers can use to interact with retailers. The development of technology and the Internet has transformed consumers’ passive
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/597umu